Un lung, istoric
pe scurt
Suntem încă aici, cu aceleași obiective, animați de pasiunea pentru comunicare și stimulați de nevoia de reinventare, zi de zi.

Heat Advertising
Heat Advertising
Heat Advertising
Heat Advertising
Heat Advertising
Heat Advertising
heat advertising
Heat Advertising
Heat Advertising

Serviciile noastre

Continuăm să investim aceeași încredere și energie în fiecare proiect, indiferent cât de mic sau de mare este.

Despre noi = Heat Servicii Above The Line

ATL

Above-The-Line

Servicii Creative, Strategie si Dezvoltare Concept, achiziții și planificare Media, Producție pentru ATL (offline, online, AV)

Despre noi - Heat Servicii Below the Line

BTL

Below-The-Line

Promovare vânzări (clienți, afaceri și comerț), Dezvoltare și management Evenimente, dezvoltare POSM, Târguri și expoziții, Field Marketing

Despre noi - Heat Servicii Online

Online

Online

Campanii de dezvoltare pe word-wide-web sau social media, achiziții media, analiză grup țintă, post-evaluare

Un istoric lung, pe scurt

Suntem în joc încă din 2001

În 2001, când am lansat Heat Advertising, mediul business era dur si competitiv. Iar acum este și mai competitiv, si mai dur. Dacă înainte creativitatea era cea care conta cel mai mult și clienții erau foarte exigenți cu privire la unicitatea ideilor, acum ne confruntăm cu o piață care se învârte în jurul prețurilor și cerințele clienților sunt dictate de limitările bugetare.

Dar suntem încă aici, cu aceleași obiective, animați de pasiunea pentru comunicare și stimulați de nevoia de reinventare, zi de zi, a metodelor de promovare pe care le folosește toată lumea: above-the-line, below-the-line și online, prin organizarea și reinventarea metodelor care deservesc marcile care și-au pus încrederea în noi.

Lucrurile care ne diferențiază sunt competența și expertiza echipei. Imaginează-ți că, lucrând cu noi, ai acces la o uriașă bază de date cu studii de caz, accentul fiind pe domeniul below-the-line. Rezultatul? Proiecte impecabile, fără griji la implementare, KPI pentru controlul procesului – toate acestea dublate de creativitatea care face diferența.

Da, aceștia suntem noi! Și nu avem nevoie de discursuri corporatiste pentru a te convinge ca BTLi – Heat este un partener valoros. De-a lungul timpului am avut ocazia să lucrăm cu branduri puternice și am apreciat fiecare relație pe care am construit-o. De aceea continuăm să investim aceeași încredere și energie în fiecare proiect, indiferent cât de mic sau de mare este. Pur și simplu așa suntem noi.

Cunoaște-i pe experți

Ce este mai important? 20 de ani de experienta sau un an de experiență? Noi spunem că cel mai mult contează calitatea experienței, iar atunci când este susținută de un istoric profesional în advertising și comunicare, devine unică. Nu ne crezi? Te invităm să-i cunoști pe experții noștri și să te convingi.

Cornel Teodorescu - general manager

Cornel Teodorescu

general manager

teo@heat.ro

Cornel Teodorescu este expert în implementarea proiectelor de comunicare.

Meticulozitatea îl face unul din cei mai eficienți manageri de proiect în domeniul marketing-comunicare.

A început activitatea profesională acum 20 de ani și încă de atunci a avut oportunitatea de a pătrunde esența domeniului de comunicare pe măsură ce acesta a evoluat sub ochii săi.

Cornel Teodorescu este de asemenea cel care conduce agenția. Din această postură poate negocia cele mai bune oferte cu furnizorii și poate garanta calitatea serviciilor agenției.

Cornel Latis - marketing manager

Cornel Latis

marketing manager

cornel.latis@heat.ro

Cornel Latis si-a început cariera în advertising și comunicare la începutul anilor 90. A dezvoltat o pasiune pentru strategie și project management încă din primele stadii ale dezvoltarii sale profesionale.

Este unul dintre experții noștri și ne bazăm pe cunoștințele sale pentru a înțelege mai bine nevoile clienților noștri, comportamentul consumatorilor și cum să scoatem în evidență proiectele noastre.

Cornel consideră că ”indiferent cât de mult planifici, întotdeauna va exista o provocare la implementare din cauza numărului mare de parametri”. De aceea ne oferă mereu soluții pentru circumstanțele neprevăzute, fiind capabil să se descurce în cele mai multe din situațiile pe care le întâlnim.

Scopurile noastre

Ce facem pentru proiectele noastre

Dezvoltarea de noi metode pentru a ajunge la consumator

Dezvoltarea de metode noi pentru abordarea consumatorilor și livrarea mesajelor promoționale utilizând atât instrumente convenționale cât și neconvenționale.

Metode moderne de implementare

Implementarea fără eroare a tuturor proiectelor.

Să fim memorabili

Crearea unor legături emoționale puternice între branduri și grupurile țintă relevante.

Să lăsăm o amprentă unică

Să lăsăm o amprentă unică ce le permite grupurilor țintă să reacceseze relația cu brandurile mult după campania de comunicare, pentru a crea loialitate față de branduri.

Abordarea noastră

Cum dezvoltăm fiecare proiect

Planificare strategică

Prin analiza pieței, a contextului comunicării, și a grupului țintă, pentru identificarea căilor creative pentru dezvoltarea mesajelor puternice.

Gândire creativă

Acest proces ne permite să testăm împreună cu clientul diferite căi prin care să comunicăm și să o alegem pe cea care este cea mai potrivită.

Buget

Limitările de buget ale clienților sunt și limitele noastre, și le abordăm cu grijă, pentru a ne asigura că ceea ce am planificat va fi realizat, fără excepții.

Implementare

Atunci când vine vorba de implementare, noi spunem că ”este nevoie să ne asigurăm întotdeauna și să re-verificăm de 3 ori”.

Post evaluare

Rapoarte detaliate despre campanii după fiecare proiect, pentru a avea o imagine mai clară asupra rezultatelor.

Colaborăm?

Suntem pregătiți pentru următorul proiect! Intră în legătură cu noi aici