Respect pentru
profesionişti!

Avem şansa să muncim pentru şi alături de profesionişti. Oameni inteligenţi şi dedicaţi care nu lasă lucrurile la întâmplare, care analizează totul în profunzime şi iau decizii care au impact optim. Aşa că vă puteţi da seama cum ne simţim noi într-o companie atât de selectă. Am avut şi încă mai avem multe de învăţat de la profesioniştii în comunicare cu care lucrăm. Şi suntem norocoşi, pentru că putem spera la tot mai mult.

O astfel de colaborare reuşită a fost cea cu Headvertising, pentru elaborarea conceptului şi dezvoltarea materialelor de comunicare pentru cea de-a patra ediţie a festivalului de umor negru, Humorror, în septembrie 2001. Am dezvoltat împreună un concept complex care s-a bucurat de multă atenţie şi largi ecouri. Heat Advertising a rezolvat toate aspectele legate de logistică şi comunicare, iar site-ul festivalului, dezvoltat de agenţie, a fost printre cele 5 nominalizate pentru "Cel mai bun Branding Online" la Festivalul Internetics 2001.

Respect prietenilor noştri de la Headvertising, cu ocazia a 10 ani de existenţă!