Galerie Foto: Creative Camp CommWorld
Emsdetten, Germania, iunie 2008

32 de membri ai familiei publicităţii europene CommWorld s-au reunit în 26 iunie 2008 în oraşul german Emsdetten pentru a susţine echipa favorită în lupta pentru finala Campionatului European.

A două zi, Germania se pregătea pentru finală cu Spania, iar noi ne continuam lupta de idei pe tărâmul publicităţii, într-o întâlnire creativă pe terenul agenţiei pro-art din suburbiile orăşelului.

Într-un cadru minimalist, cromatic stilizat în gama portocalie a brandului pro-art, şi-au desfăşurat argumentaţiile creativi din agenţiile CommWorld, urmărind dezvoltarea unor campanii de comunicare pe cele patru briefuri propuse în dezbatere comună.

Culturi diferite, concepte la fel de diferite, într-o atmosferă încinsă, pauze plăcute cu prăjituri şi gustări exotice, toate au fost ingrediente pentru un set proaspăt de idei adoptate în final de patrimoniul creativ comun al CommWorld.

Conceptul "*Respect" este un emergent al controverselor creative pe marginea briefului propus de agenţia estoniană Kaala Ruudus. Acesta dezvoltă ideea de „Respect” ca reper central în politica şi etica internă a agenţiei de publicitate, în modul în care abordează clienţii, briefurile şi raporturile cu concurenţa.

Pentru mai multe imagini >>>intră in galerie