Heat Advertising a răspândit Magia Aromelor de la Knorr

Bucuresti, 14 Iulie 2009: Heat Advertising a marcat o nouă etapă a colaborării de succes cu Unilever South Central Europe, prin implementarea, la nivel naţional, a campaniei de sampling "Knorr Magia Aromelor".

În perioada 29 mai - 27 iunie 2009, nu mai puţin de 190.000 de românce, femei moderne, cu spirit inovativ si dinamice, au primit, din partea Knorr, mostre din condimentul universal Knorr Magia Aromelor si câte un carneţel de cumpărături.

Astfel, fie că s-au întâlnit cu reprezentantele Knorr în hipermarketuri sau zone aglomerate, precum intersecţii sau staţii de autobuz, doamnele şi domnişoarele au primit cadou, pentru a-l experimenta acasă, condimentul care deţine cea mai bună reţetă din piaţă, cu două variante de gust: 12 legume sau gust de găină.

Knorr este cel mai mare brand al Unilever la nivel global, fiind prezent în peste 187 de ţări.

Heat Advertising a dezvoltat proiecte pentru clienţi precum Unilever South Central Europe, Brau Union, Eximbank România, Porsche România, L’Oreal România, Beiersdorf România, LeasePlan România, Ursus Breweries, Topway Industries, Whirlpool România, SSL România (Durex, Scholl) sau JTI România, pentru a aminti doar o parte dintre companiile care au beneficiat de serviciile de comunicare oferite de echipă.