Heat Advertising adaugă volum cu Sunsilk Volume+

[Comunicat de presa Heat Advertising, Bucureşti - 14 iunie 2004]

Heat Advertising a coordonat, în perioada 25 martie-1 iunie 2004, implementarea în teren a acţiunii Sunsilk Volume+. Desfăşurată simultan în 50 de oraşe, campania a facilitat dialogul direct dintre reprezentantele Sunsilk şi consumatoarele produsului în punctele de vânzare selecţionate (magazine de proximitate - Local Key Accounts, hipermarket-uri şi cash&carry), universităţi şi în locurile cu trafic pietonal intens, atent selecţionate în fiecare oraş.

Sub conceptul de comunicare "Vrei să fii bine văzută? Adaugă "UAU!" părului şi personalităţii tale!", campania a fost derulată în două etape: 1. sampling cu mostre de cremă activă pentru volum Sunsilk Volume+; 2. ofertă specială: prin achiziţionarea unui produs şi completarea unui cupon, consumatoarele au avut şansa să câştige uscătoare de păr Philips Thermoprotect prin tragere la sorţi în fiecare magazin participant la promoţie.

Au fost acordate 1.160 premii constând în uscătoare de păr, echipele promoţionale reuşind să aducă mai aproape de Sunsilk peste 200.000 de consumatoare din toată ţara. Toate cupoanele de participare din magazine vor participa şi la marea tragere la sorţi naţională care va aduce unei consumatoare Sunsilk marele premiu, un Citroen C3 plin de personaliate şi va recompensa alte 600 de prietene Sunsilk cu uscătoare de păr şi pachete de produse Sunsilk Volume+ (şampon, balsam, cremă activă de volum).

[...] Proiectul va fi încheiat cu o activitate punctuală, în vecinătatea Unirea Shopping Center din Bucureşti, locul de expunere a Citroenului C3, unde consumatoarele pot avea oportunitatea suplimentară de a participa la program, întâlnind echipa promoţională Sunsilk.